Gästebuch

Samichlaus und Schmutzli freuen sich über jeden Eintrag! Houhouhoo!

Eintrag vornehmen
Name:
E-Mail:
Homepage:
Sicherheitscode:
  (bitte übertragen Sie in das Feld)
Beitrag:
Smileys: ::) :) ;) :D ?:( :( :o :8 :P :[ :X :* :-/
BB-Code: fettkursivunterstrichen

123Nächste »
(36 Einträge total)

#36   familys schönenberger-keller-oberwiler-rüdlingerE-Mail17.12.2015 - 22:21
Liebä Samichlaus, liebä Schmutzli! Üs alli hets riiiesig greut, dass mir eu zwei wieder hend dörfe im Wald treffä! Es isch uuh schön gsi, wie er üs mit euerä Gschicht mitgnoh hend id Samichlaus-Welt ... Gross und Chlii hend sich eifach chöne verzauberä loh! Danke, dass ihr soo schnell s vertraue vo üsne Kids gwunne hend ... es isch es unglaublich schös und lustigs Erlebnis gsi! Dankä tuusig, mir hend dä Best of Schmutzli und Samichlaus wo gits!

#35   s stuber scherrers27.12.2014 - 13:41

I ha eu nomol viel mool wölle tanke säge für euen bsuech bi üs. isch echt wieder mega gsi. ihr bereitet so viel freud und es isch immer so lustig. üs wird denn definitiv öppis fähle, wenn ihr üs nüme bsueched - viellicht klappeds nöchst johr jo nomol. mir würed üs sehr freue !!!

#34   Familie Gsponer15.12.2014 - 18:32
Vielen herzlichen Dank für Euren Besuch!
Wie jedes Jahr war es ein lustiger und schöner Abend und alle Kinder - die kleinen und die grossen - haben sich über Euren Besuch gefreut Danke!

#33   MUKI-Turnen JonschwilE-Mail10.12.2014 - 21:53
Liäbä Samichlaus und Schmutzli
Mir hend üs risig über euä Bsuech im MUKI-Turnä gfreut. Das dä Samichlaus so guet cha turnä, het d'Chind sehr beidruckt und sie hend grad kei Angst meh vo ihm gha! Immer wieder isch es es sehr schös Erläbnis wenn ihr zwei üs i dä Turnhallä bsuechet und d'Chind zum Stunä bringet. Merci vielmol für euren Bsuech. Mir Freut üs scho ufs nöchsti Johr. Helene und Tanja

#32   Kindergarten JonschwilE-Mail10.12.2014 - 14:43
Lieber Samichlaus, lieber Sachmutzli

Vielen Dank für euren tollen Besuch bei uns im Wald. Wir hatten grosse Freude und dieses schöne Erlebnis werden wir nicht wieder vergessen. Bitte passt ganz gut auf unseren Gliris auf. Wir werden euch vermissen und freuen uns aufs nächste Jahr.
Die Kinder und Lehrerinnen aus dem Kindergarten Jonschwil

#31   KIGA Schwarzenbach09.12.2014 - 08:09
Lieber Samichlaus, Schmutzli und gute Fee

Wir haben uns riesig über euren Besuch bei uns im Waldsofa gefreut.
Ihr ward einfach SPITZE, WUNDERBAR und TOLL.
Danke viel-vielmal für das unvergessliche Erlebnis.

Die Kinder erzählten und meinten: «Im Chinderturne isch au de Samichlaus cho aber dä isch verchlaidet gsi.» Sandra: «Was dänket ihr dänn bi dem Samichlaus und em Schmutzli wo grad bi eus im Wald gsi sind?» «Das isch de richtig Samichlaus gsi. De isch nöd verchlaidet gsi». 

#30   MaKaLaLaE-Mail08.12.2014 - 16:24
Liäbä Samichlaus und Schmutzli, liäbi gueti Fee
Mir hend riesig Freud, dass ihr üs das Johr bsuecht hend. D'Kids und au alli grosse Lüt hend eifach gstuunet über euen Uftritt und es isch hüt morge no gaaanz vill verzellt worde. D'Gschicht mit em Loch im Sack isch bliebe und s'persönlich Gschenkli vom Samichlaus isch dä Hit und wird rege brucht. Viele, liäbä Dank für dä geniali Bsuech wo ganz en huufe Auge zum lüchte brocht hend!
MaKaLaLa

#29   WeberHomepage06.12.2014 - 22:24
Liebe * Fee *, lieber Samichlaus und lieber Schmutzli
Ihr seid einfach WELTKLASSE - der beste Samichlaus und Schmutzli den es gibt.
Es war super herzlich, lustig, unterhaltsam und einfach perfekt. VIELEN, VIELEN DANK





#28   DorfchlausHomepage04.12.2014 - 07:51
Houhouhoo liebe Kinder! Bereits sind wir wieder unterwegs bei vielen Kindern. Danke für die vielen Sprüchli und Zeichnungen! Falls wir noch nicht bei Euch waren: Wir freuen uns auf Euch!!! Houhouhoo!

#27   Tanja RuckstuhlE-Mail15.12.2013 - 20:38
Lieber Samichlaus, lieber Schmutzli
Vielen herzlichen Dank für euren Besuch bei uns in der Turnhalle während der Muki-Stunde. Die Kinder, die Mamis und Papis und auch wir Muki-Leiterinnen hat euren Besuch sehr gefreut. Mit viel Geduld und Fingerspitzengefühl habt ihr die Kinder gelobt und ermuntert, dem Samichlaus und dem Schmutzli die Hand zu geben..... Danke und bis zum nächsten Jahr. Liebe Grüsse die Muki Leiterinnen Helen und Tanja

#26   Familie GsponerE-Mail08.12.2013 - 17:31
Lieber Samichlaus, lieber Schmutzli
Herzlichen Dank für den Besuch von gestern.
Wie immer war es ein gelungener Abend und die kleinen wie auch die grossen Kindern haben sich sehr über Euren Besuch gefreut! Das nächste Mal klappt es hoffentlich wieder besser mit dem Sprüchli Liebe Grüsse vo Gsponer's

#25   DanielaE-Mail07.12.2013 - 20:27
Lieber Samichlaus, lieber Schmutzli,

Wir sagen von Herzen Danke! Es war ein wundervoller, unvergesslicher, einmaliger, von Herzen kommender, bezaubernder, schöner Besuch von euch im Wald. Wir würden uns riesig freuen euch im nächsten Jahr wieder im Wald zu treffen
Vielen vielen Dank und morgen wollen unsere Kids warten ob sie das Samichlausmüsli weckt en herzliche Gruess stellvertretend für alli Familie - S Englers

#24   s stuber scherrersE-Mail06.12.2013 - 20:59
Lieber Samichlaus und lieber Schmutzli
Euer Besuch war wieder ein Highlight! Wir grinsen immer noch . Ihr seid nicht zu toppen. Wir freuen uns schon auf nächstes Jahr, wenn ihr hoffentlich den Weg zu uns wieder findet (mit oder ohne Esel !).
Liebe Grüsse
s' Stuber Scherrer's

#23   samichlaus und schmutzliHomepage22.07.2013 - 12:45
Liebe Kinder, ich grüsse euch von den sommerferien in korsika! Schmutzli und ich freuen uns schon auf euch! Wir erholen uns fabelhaft, und haben im winter eine neue tolle geschichte für euch bereit...

#22   Seraina WilliE-Mail10.12.2012 - 16:09
Lieber Samichlaus, lieber Schmutzli
Vielen Dank nochmals für euren Besuch bei uns im Chindi Jonschwil. Euer Kommen freute uns sehr. Vor allem, dass wir mit euch nicht nur über ernste Sachen reden konnten, sondern mit euch auch lachen durften... !
Wir wünschen euch eine gute Zeit im Wald und hoffentlich bis nächstes Jahr...

Liebe Grüsse
die Kinder von Jonschwil und Frau Willi

123Nächste »
(36 Einträge total)

Gratis Homepage von Beepworld
 
Verantwortlich für den Inhalt dieser Seite ist ausschließlich der
Autor dieser Homepage, kontaktierbar über dieses Formular!